Хиляди столичани и гости на столицата се включиха в събота в танцовото предизвикателство „Нестле за Живей активно! Танцувай с нас!“ Танцовият маратон стартира от бул. „Витоша“, предвождан от Алфредо Торес, а официалното начало в Южния парк направиха изпълнителите от Национален ансамбъл „Филип Кутев“. Символичен подарък към зрители и участници поднесе ансамбъла – омагьосващо изпълнение на каба гайда от Мартин Лямов.
Към събитието, реализирано с подкрепата на Столична община – Календар на културните събития, се присъедини и дългогодишният партньор – Министерство на младежта и спорта в лицето на заместник-министър Владимир Харизанов.
Диско танци се оказа любимият стил на изпълнителния директор на Нестле България Петър Стоилов, който демонстрира на сцената няколко основни стъпки. „Повече от 17 години вдъхновяваме хората да живеят активно. За първи път се обръщаме към танците, защото те са още една достъпна възможност повече хора да открият своя любим начин да живеят активно, да общуват повече и да се забавляват“, каза Нели Ангелова, мениджър Комуникации, Нестле Югоизточен пазар. Участници в традиционното съботно бягане на 5 KM RUN –също се присъединиха към танците.
След над двучасов танцов маратон бяха обявени и победителите в танцовото предизвикателство, успели да привлекат най-голям брой танцуващи участници в публиката. Masters of the Dance спечелиха Първото място в категория „Народни танци“, а International Dance Academy 360 в категория „Съвременни танци“. Специалната награда грабнаха малките участници от Diva Zone.
В събитието участваха и олимпийският медалист Йордан Йовчев и Невяна Владинова – втори вицепрезидент на Българската федерация по художествена гимнастика, Евгени Иванов-Пушката и Маруся Иванова, дългогодишни посланици на инициативата, представители на шоу бизнеса и инфлуенсъри.
За доброто настроение на всички бяха приготвени и специални изненади от любимите брандове на Нестле България, сред които Nescafe 3in1, Nescafe Dolce Gusto, KitKat, Purina, MAGGI и Нестле за По – здрави деца, а минералната вода Pirin Spring гарантира и добрата хидратация на всички танцуващи.
През годините „Нестле за Живей Активно“ излезе от рамките на кампания и се превърна в национално движение, даващо възможност на стотици хиляди българи да спортуват, да се движат и да се забавляват заедно с едни от най-обичаните спортни звезди на България. От 2006 г. досега инициативата достигна до 500 000 души, а над 170 партньори подкрепят посланието за ползите от активния начин на живот.
Партньори на събитието са: Столична община- Календар на културните събития, БГ радио, Дарик радио, 24 часа, Sportal.bg, Actualno.com, Iwoman.bg, Мениджър.News, 5 KM RUN.