Genesis се ребрандира

Genesis разкри новата си визуална идентичност, която съвпада с отбелязването на десетгодишния юбилей намарката. Актуализираното лого е резултат от двугодишна работа и консултации сгейминг общността, като целта е да се даде фокус върху технологичния характер набранда. Скоро новото лого ще се появи и върху устройствата от  портфолиото на Genesis.

Genesis е основана през 2011 г. в отговор на нарастващите нужди на геймърите, като след успешни 10 години в игралната индустрия може да се похвали с глобалноприсъствие и бързо нарастване на разпознаваемостта на марката в нови области.През последното десетилетие, както подсказва името, Genesis реализира своето създаване и развитие като бранд, опитвайки се да отговори максимално адекватно на промените и актуализиращите се потребителски предпочитания. Марката се вдъхновява от елементите на периодичната таблица, която задава и номенклатурата на продуктовите наименования на устройствата, но най-важният елемент, който изгражда общността и стои в основата на развитието, са именно феновете на гейминга.

От компанията споделят, че процесът по ребрандиране е стартирал още преди две години, като целта му е била да се обърне внимание на настъпващите промени и да се предефинира идентичността на марката. В проведеното изследване е било отредено активно участие и на гейминг общността, която е имала възможност да изрази своите предпочитания и очаквания. 

Устройствата от портфолиото ще претърпят постепенно процес на ребрандиране, за който може да научите повече в специалната секция на уебсайта на марката.