Brother дава 4 съвета

Според ново проучване, до една трета от работните часове в пост-пандемията може би ще бъдат прекарвани у дома1, а хибридната работа ще се превърне в норма2. Въпреки безспорните ползи от работата вкъщи, бизнесите и служителите са изправени пред предизвикателства. 

 

За компаниите разпръснатата работна сила прави трудно проследяването на оборудването, запазването на служебната собственост и подкрепата на служителите с технически проблеми, когато нещата се объркат. От друга страна създаването на ефективна работна среда у дома може да бъде истинска битка за служителите. 

 

Етикетните принтери вече са ключов инструмент за офис мениджърите. Сега те могат да помогнат на компаниите да се справят с логистичните и технологичните предизвикателства при работата от вкъщи. Ето ги нашите четири съвета как да се използва етикетирането, за да се помогне на служителите да запазят ефективността си и на бизнесите да осъществяват контрол над материалните си активи:

 

* Подобряване на инвентаризацията чрез маркиране на оборудването – Тъй като работното място се развива и формално се пренася в домовете на хората, служителите ще носят все повече офис оборудване в домашното си работно пространство. Това прави проследяването на активите по-трудно за компаниите. 

 

Маркирането се използва, за да се създаде уникален сериен код или баркод за оборудването, без значение дали става въпрос за мишка, зарядно, лаптоп или дори офисен стол. Това позволява на бизнесите да поддържат дневник на инвентара, което прави процесите по планиране по-ефективни, контролът е по-лесен и позволява по-плавен процес за ИТ специалистите, защото бързо могат да разпознаят оборудването. 

 

Поддръжката и актуализациите на технологиите, като ъпгрейди на фърмуера, например, също могат да се регистрират чрез маркиране на активите, което помага да се поддържа сигурността на бизнес устройствата.

 

Използването на баркод етикетен принтер (https://www.brother.bg/labelling-and-receipts/pt-p750w) означава, че етикетите лесно могат да бъдат сканирани, което значително намалява възможността да се допусне човешка грешка и прави процеса по-бърз от това да се въвеждат ръчно серийни кодове. И все пак, ако оборудването е извън обекта и не може да бъде сканирано, серийният номер може да се използва за идентифициране на устройството. 

 

* Маркиране на инвентара, за да се предотврати изгубването на предмети – Хибридната работа означава, че повече хора ще местят оборудване между дома и офиса си, в резултат на което съществува повишен риск ценна вещ да бъде изгубена или поставена на неправилно място при пренасянето. А това на свой ред означава не само разходи за помяна за компанията, но и опасност от загуба на вече завършени работни задачи или от попадането на поверителни данни и документи в неподходящи ръце.  

 

Бизнесите могат да избегнат този риск – и да увеличат шансовете оборудването да бъде върнато – като етикетират ясно вещите с адрес на офиса и данни за контакт. Така човекът, който ги намери, ще може да ги върне много по-лесно. 

 

Възможно е този проблем да не възникне при пренасянето. Има вероятност оборудването да изчезне и в офиса, тъй като все повече служители нямат свое обособено работно място. Поставянето на етикет с името и идентификационния номер на служителя върху предметите, може да помогне това да бъде предотвратено. 

 

 

* Професионализъм чрез разпечатани транспортни етикети – Хибридната работа, в комбинация с повишаващия се ръст на електроннара търговия, може да означава, че служителите изпращат повече бизнес пратки и писма от дома си. 

 

За да се осигури съвместим и рационализиран процес на етикетиране, който изглежда професионално, може да се използва устройство за безжично етикетиране (https://www.brother.bg/labelling-and-receipts/ql-810w) в домашния офис. Това позволява на персонала бързо да създава ясни етикети, като по този начин гарантира, че пратките ще бъдат доставени навреме, без откази поради нечетливо етикетиране. 

 

* Организация на домашния офис – Работата от дома означава повече оборудване, повече кабели и хартиени документи вкъщи. Компаниите могат да подкрепят служителите си в това да останат организирани, като им дадат възможност ефективно да етикетират кабели, папки, досиета и кутии за съхранение. По този начин те ще пренесат добрите офис практики от офиса, без да губят прекалено много време в администриране. 

 

За да се уверите, че колегите ви са готови за хибридна работа и напълно оборудвани за новото нормално на работата от вкъщи, проверете нашите етикетни решения днес (https://www.brother.bg/labelling-and-receipts).

 

ИЗТОЧНИЦИ:

1 https://www.consultancy.eu/news/5436/one-third-of-work-in-europe-could-be-remote-post-pandemic

 2 https://www.bbc.co.uk/news/business-56331654