Българин застава начело на Motorola Австрия

От 1 април Владислав Иванов застава начело на Motorola Австрия. Българинът е част от компанията вече 7 години. Кариерата на Иванов в технологичния бранш започва още в неговите ранни студентски години, когато той се занимава с търговия на копирни машини в една от най-големите марки на пазара. Впоследствие преминава през К&K и “Солитрон”, за да стигне до Lenovo, когато през 2012 г. технологичния гигант стартира бизнес активно в България.

Следват няколко много успешни години за Иванов и Lenovo – последователно постигане на лидерски позиции по продажби в бизнеса с компютри, лаптопи, таблети.

 

Сред най-забележителни постижения на Владислав Иванов е първото място по доставки в сегмента с мобилни телефони през 2016-а година, побеждавайки тогавашния и актуален лидер в България.

 

Преди три години, едва на 37, Владислав Иванов поема отговорност като Генерален мениджър за бизнеса на Motorola за 14 държави в цяла Югоизточна Европа, а от 2019 г. ще има за цел да позиционира марката в челните позиции и на пазара в Австрия.

 

В региона на Иванов се отличават държави като Словакия и Сърбия, в които Motorola вече постигна двуцифрен пазарен дял, а според прогнозите това предстои да се случи съвсем скоро в България и Румъния.

 

“За мен е чест и огромно предизвикателство да поема бизнеса на Motorola в Австрия. Един пазар, който притежава много повече западни ценности и една по-различна култура на пазаруване от тази, която имаме ние, тук на Балканите. Вярвам, че заедно с моя екип можем да пренесем добрите практики и да постигнем високи резултати, точно както го правим и в останалите държави от нашия регион.”, коментира Владислав Иванов.

 

В глобален мащаб Motorola обяви, че излиза на печалба през третото фискално тримесечие на 2018/19 г., с което изпълни обещанието си да покрие с продажби и оптимизирани процеси огромните инвестиции, които бяха осъществени по време на придобиването и преструктурирането на компанията. Така марката вече е лидер в Мексико, заема втора позиция в цяла Латинска Америка и отново се завърна сред любимите брандове на потребителите в САЩ и Европа.