Избирайки спално бельо, хората се изправят пред няколко водещи фактора. Трябва да си отговорят на няколко въпроса, преди да се решат да закупят ранфорс, памук, сатен и т.н
Психологичният момент е важен, тъй като не са малко домакините, които избират чаршафи, водени от вътрешен импулс. Сякаш нещо ги подтиква да купят красиви рози, вместо орхидеи, например. Ето това се получава на подсъзнателно ниво. В основата обаче стоят семейството, традициите, възпитанието, възприемането на живота и заобикалящия свят. Не на последно място е и финансовата стабилност.
Друг момент при избора на спални комплекти е принципът на харесването. Има хора, които решават да пазарят онлайн, но нямат никаква идея какво всъщност искат и как да изглежда то. Тогава започват да разглеждат снимки, цени, публикации, да четат статии, и така стигат до крайно решение какви чаршафи да закупят. Днес интернет е една безкрайна реалност на възможности за пазаруване.
Препоръките от приятели, съседи и познати са също ключов фактор при закупуване на спално бельо. Все пак те вече са притежатели на определен вид чаршафи и тяхното мнение може да подтикне или да възпре покупката. Даже този вид реклама от „уста на уста“ е най-добрият и дълго преди развитието на съвременните технологии се е използвал като маркетингова стратегия. Не бива да се пренебрегва точно този фактор- човек търси сигурност, качество и приемливи цени.
Дори напоследък са така модерни чаршафите с ластик. Ако не знаете нищо за тях, то попитайте съседа си, или най-близката си приятелка. Те със сигурност имат такъв вид чаршафи и ще ви ги препоръчат. Само трябва да знаете размерите на спалнята си, за да не се получават гафове. Питайки хората как разбрахте за тези чаршафи, те ще ви отговорят – препоръча ми ги приятелка.
Психологичният фактор и препоръките са основни моменти при избора на спални комплекти.
Източник: spalnobelio.bg