Китайският производител на смартфони Xiaomi пусна онлайн магазин за аксесоари в САЩ и някои големи европейски страни.
Това е първа крачка към тези пазари за компанията, която не крие световните си амбиции, информира БТА.
Xiaomi, която предлага продуктите си директно само в Азия, пусна днес платформата mi.com във Франция, Великобритания и Германия, посочва в съобщение компанията.
Онлайн магазинът в САЩ заработи в понеделник.
Xiaomi, която е създадена едва през 2010 година от Лей Цзюн, се представя отлично на китайския пазар, като предлага качествени продукти на ниски цени. Само за пет години китайската фирма зае трета позиция сред компаниите продаващи смартфони, като преди нея са само Apple и Samsung.
Сега откриването на онлайн магазина mi.com бележи навлизането на компанията на западните пазари.
Говорителка на Xiaomi посочи пред Франс прес, че сайтът се ограничава да предлага само аксесоари, например слушалки тип каска за 79,99 долара, гривни за следене на физическата активността за 14,99 долара, батерии.
Доставките засега са ограничени до четири страни. Компанията обаче не крие намеренията си да предлага повече продукти на потребителите в САЩ и Европа.