Apple отново е най-скъпата марка в света

За пета поредна година Apple оглавява класацията на “Форбс” за най-скъпите брандове в 15 страни, включително САЩ.
Марката Apple е поскъпнала със 17% за една година и вече се оценява на 145,3 млрд. долара, като има огромна преднина спрямо останалите, предаде TechNews.bg.

На второ място е брандът Microsoft, оценен от анализаторите на 69,3 млрд. долара, или с 10% повече на годишна база.

Google е класиран на трета позиция с оценка от 65,6 млрд. долара.

В първата петица попадат още Coca-Cola (56 млрд. долара) и още един ИТ гигант – IBM (49,8 млрд. долара).

Така четири от петте топ марки принадлежат на ИТ компании.

За участие в класацията на “Форбс” е задължително брандът да е представен и на американския пазар, което изключва някои големи чуждестранни компании като Vodafone.