IBM и Twitter обявяват новата си облачна услуга, която дава възможност на разработчици и професионалисти от различни бизнес сфери да генерират полезна бизнес информация от данните, които потребителите споделят в Twitter. С над 100 общи клиента до момента IBM и Twitter продължават да помагат на бизнеса да взима информирани решения, с помощта на данни от социалните медии.
Twitter е неповторим източник на информация където се водят публични разговори в реално времена различни теми. Но за да може бизнесът да взима значими решения на базата на данните от Twitter, той трябва да изолира шума. IBM прави тъкмо това, като обогатява и анализира данните от Twitter, заедно с милиони данни от други канали с публична и бизнес информация – като например, прогноза за времето, пазарна информация и продуктови статистики. По този начин се разкриват значими връзки и полезна информация, които мениджмънта може да използва за планиране на бъдещи дейности и взимане на решения.
Новите аналитични услуги на IBM ще помогнат на бизнеса и разработчиците да:
• Създават приложения за данни от социални медии:
Разработчици и предприемачи могат да търсят, преглеждат и откриват съдържание от Twitter и информация, обработенa с помощта на услугата IBM Insights for Twitter в Bluemix.
• Обединяват данни от Twitter със сложни аналитични системи:
Watson Analytics може да предостави на бизнеса възможността данните от Twitter да бъдат добавени към всеки проект, за да се идентифицират и обяснят скрити модели и взаимовръзки. Това ще помогне на бизнеса по-бързо да установи защо се случват нещата и да предвиди какво може да се случи в бъдеще.
• Анализират данните от Twitter по-лесно:
Ползвайки облачна среда с достъп до съдържание в Twitter, клиентите могат да комбинират данните от социалната медия с IBM Enterprise Hadoop-as-a-Service. Повече от 4000 IBM специалисти имат достъп до данните в Twitter и комбинират тези данни с аналитичните способности на решенията и облачните услуги на IBM.