Regico свързва малките бизнеси с техните клиенти

Увеличава се броят на българите, които си запазват час за фризьор през своя мобилен телефон или таблет. Това става ясно от проучване на новата българска платформа Regico, която позволява лесно взаимодействие на малките бизнеси с техните клиенти през смартфона.

Тя е достъпна за потребители на мобилните платформи Android и iOS от май, тази година и вече са известни данните за използването й през първото тримесечие от нейното съществуване.

Предстои разработката на версия на Regico за Windows Phone. Според данните за първите три месеца, най-използвани през мобилната платформа са фризьорските услуги, следвани от бонусите в заведения, както и масажите.

В основата на Regico стоят три услуги: резервации, бонуси и поръчки. Първите две от тях вече съществуват, а третата предстои да заработи скоро. Резервациите превръщат приложението в пълноценна безплатна онлайн резервационна система за всеки малък бизнес, която може да му добавя заявки автоматично или след потвърждение от негова страна. Бонусите позволяват създаването на собствена програма за лоялни клиенти, базирана на честотата на посещение от страна на клиента. Поръчките от своя страна ще позволят на клиентите да си поръчват през телефона желаните от тях продукти или храна и след това да ги получат на своя адрес или да си ги вземат в удобно за тях време от съответния обект.