Да правиш каквото и да е определно е по-добре отколкото да не правиш нищо. Това обаче със сигурност звучи отчайващо, когато става дума за една от големите компании-производители на компютри. Acer наистина е в беда. Дори по-лошо – във финансова пропаст. Компанията отчете рекордни загуби от свиването на пазара на PC-та и лаптопи.
Напоследък компанията направи рязък завой към мобилните устройства. Появиха се нов таблет, цяла купчина смартфони, че и последния писък на модата – смарт часовник.
Изпълнителният директор на Acer, Джейсън Чен, обаче обаяви по време на Computex, че компанията му няма ясна концепция по въпроса какво очакват потребителите от часовника Liquid Leap. Според него времето ще покаже какви корекции трябва да бъдат направени в устройството и създателите му са наясно, че то далеч не е префектно. Чен добави, че за компанията е важно да не пропусне вълната в производството на умните часовници.
Макар и да звучи като пренебрежение към клиентите, можем да сме благодарни на Чен за честния отговор. Нека да не забравяме, че умните часовници на компании като Samsung и Sony са вече второ поколение и въпреки това създателите им все още нямат отговор на въпроса какво всъщност очакват потребителите от подобно нещо.