Google пак харчи най-много за лобиране

За поредна година интернет гигантът Google е дал най-много пари за лобиране във Вашингтон.

По данни на неправителствената организация Consumer Watchdog, Google е платила 14.06 милиона долара за лобиране. Това е намаление с 14.7 процента спрямо предходния период.

За да бъдат прокарвани техните интереси във Вашингтон, през миналата година десетте топ технологични фирми са заделили 61.15 милиона долара. ТОва е увеличение с 15.9 процента спрямо предходния период, когато за същото са били похарчени 52.78 милиона долара.

На второ място сред компаниите, харчили най-много за лобиране е Microsoft, която е дала 10.5 милиона долара.

На трето място е Facebook като социалната мрежа е увеличила значително присъствието си във Вашингтон през последните две години. За 2013 г. компанията е броила 6.43 милиона долара.

Списъкът на технологичните компании, които са плащали най-големи суми за своите интереси са още Amazon, Apple и Cisco.