Политиката на Microsoft да плаща на YouTube потребители, които правят реклама на новата конзола XBOX One, не е в нарушение с американското законодателство.
Това обяви Федералната комисия по търговия, според която плащането на създателите на съдържание да рекламират конзолата и нейните игри е неетично, но не е в разрез със закона.
Нито Microsoft, нито голямата компания-издател на видео игри Electronic Arts, няма да отговарят пред съда за това, че не са разкрили отношенията си с определени YouTube потребители.
Препоръката на комисията подобна практика да не се случва вече няма тежест и не влече финансови глоби. Институцията може да изпрати предупредително писмо и ако евентуално случаят не е приключен, може да започне официално разследване. Единственото, до което може да доведе то обаче е обвинение в нарушение на федералните разпоредби за реклама, а не на разпорежданията на Комисията по търговия.