Amazon отчете много успешна Коледа

Изминалия празничен сезон е бил доста успешен за Amazon както по отношение на продажбите, така и на предлаганите услуги от гиганта в онлайн търговията.

Дори фактът, че закъснения в системата на UPS оставиха някои потребители на Amazon с празни ръце в навечерието на Коледа, не може да попречи на добрите финансови резултати.

Самата компания навлезе на скорост в коледния период, след като преди това отчете 36.8 онлайн поръчки в рамките на т.нар. Кибер понеделник, последвал Деня на благодарността. Това се равнява на 426 покупки, правени всяка секунда.

По отношение на най-продаваните артикули, Amazon отбелязва изключително висок интерес към серията таблети и е-четци Kindle. В същото време обаче много силно представяне бележи и Amazon Prime – годишната абонаментна услуга, която предлага безплатна доставка в рамките на 48 часа, е отчела повече от един милион нови абонати в третата седмица на декември.

По повод на проблема с доставките от UPS Amazon потвърди, че “разглежда представянето на куриерските служби” и че ще обезщети клиентите си с ваучери за 20 долара. Amazon отчете успех и на новата си функция Mayday, която свързва незабавно собствениците на Kindle Fire HDX с услуга за обслужване на клиентите през видео чат. Точно на Коледа средното време, за което служители на Amazon са се отзовавали на питания на потребители е било само 9 секунди, което е още по-добре от планираните 15 секунди време за реакция.