Toshiba и Skullcandy сключиха партньорство, което предвижда Toshiba да лицензира търговската марка Skullcandy за маркетинг и дистрибуция на лаптопи в световен мащаб с изключение на Китай.
Skullcandy ще предоставя професионални услуги, за да подобри аудио изживяването на продуктите на Toshiba.
“Skullcandy е водещ бранд със силни позиции в лайфстайл и културата на младото поколение и сме изключително доволни от възможността за партньорство по отношение на богатото ни портфолио от персонални компютри“, изтъкна Карл Пинто, вицепрезидент маркетинг и инженерни разработки за Toshiba America Information Systems.
Самата Skullcandy е основана през 2003 г. и се превръща бързо в една от най-разпознаваемите марки за аудио техника, която предлага уникална технология, цвят, характер и цялостно представяне.