Популярният канадски певец Джъстин Бийбър се е самопредложил на своите сънародници от BlackBerry като рекламно лице, но компанията го е отхвърлила.
Според Bloomberg певецът е поискал 200 000 долара и 20 смартфона, за да стане “Посланик на марката”, но ръководството на BlackBerry не се е съгласило.
Мотивът – славата на Бийбър е преходна.
До това заключение стига маркетинг отдела на BlackBerry, когато чува предложението. Въпреки лобиране от страна на Винсънт Уошингтън, старши мениджър по бизнес развитието в компанията, BlackBerry – тогава още носеща името Research in Motion – предложението на Бийбър не е прието.
“те казаха, че славата му няма да продължи прекалено дълго”, спомня си Уошингтън. “Аз им възразих, че е доста вероятно това хлапе дори да надживее компанията, но нещата пропаднаха”.
Малко по-късно BlackBerry се спира на певицата Алиша Кийс, която става посланик на закъсалата марка.