В ново отворено писмо канадската компания BlackBerry увери своите бизнес партньори, а и конкуренти, че все още е в добро състояние и ще продължи да се бори за мястото си.
“Благодарим ви за загрижеността, но ние сме си съвсем добре”, леко иронично изтъква новият изпълнителен директор на BlackBerry Джон Чен.
Той посочва още, че към момента оглавяваната от него компания вече не е за продан и че е намерен сигурен инвеститор.
Ако подобно изказване звучи познато, то това е само защото това е второто отворено писмо, което ръководството на BlackBerry изготвя за последните няколко месеца. В началото на октомври производителят започна подобна кампания, тъй като се надяваше, че ще стане частна компания. След като сделката се провали, бяха привлечени няколко нови висши мениджъри, сред които и Джон Чен.
По-нататък в обръщението си Чен обещава, че BlackBerry ще се върне към корените си и ще се съсредоточи в четири основни области: мобилни телефони, корпоративен мобилен мениджмънт, междуплатформени комуникационни услуги и вградени системи. Джон Чен изтъква още, че възнамерява да ориентира BlackBerry най-вече като компания с корпоративни клиенти, а не толкова като работеща за крайните потребители.