Тъкмо навреме за коледния сезон, Amazon пусна нова реклама на Kindle Fire HDX 8.9, в която се присмива на iPad Air, пише Mashable.
В клипа таблета на Apple е наречен “магически” от човек с британски акцент – дума, често използвана от самата компания.
По всичко личи, че рекламата се шегува и с британеца Джони Айв – старши вицепрезидент на дизайна в Apple, който и преди е озвучавал на компанията от Купертино, Калифорния.
Видеото сравнява статистиките на iPad Air с тези на Kindle Fire HDX 8.9 и настоява, че последното устройство има по-висока резолюция – 1 млн. пиксела повече в сравнение с първото. Освен това според Amazon нейния таблет е по-лек и по-тънък в сравнение с този на Apple.
Накрая става ясно, че HDX струва 379, докато iPad Air – 499. При това положение британецът изпада в неловка тишина, а таблетът на Apple се оттегля от екрана.