Докато Sony и Microsoft постепенно опитват късмета си на пазара на мобилните игри, последният играч от Голямата тройка Nintendo не възнамерява да прави това.
Японската компания ще се ограничи единствено до това да ползва смартфоните и таблетите като място за реклама на предстоящи свои конзолни заглавия.
Това обяви ръководството на Nintendo по време на редовната среща с инвеститори по случай края на третото тримесечие на годината. Компанията призна още, че успехът на нейната портативна конзола 3DS е следствие от цялостната популярност на смартфоните, но не е склонна да се включи активно в техния пазар.
За този празничен сезон Nintendo ще се съсредоточи преди всичко върху кежуъл заглавията, докато хардкор геймърите ще бъдат приоритет за компанията догодина. За първите 6 месеца от началото на годината са били продадени само 460 000 Wii U конзоли, но дори и това се отчита като успех предвид слабия интерес към новата конзола.
Далеч по-добри са софтуерните продажби на компанията като от Animal Crossing: New Leaf са продадени 2.49 милиона бройки, от Luigi’s Mansion: Dark Moon са продадени 1.9 милиона копия, а от Mario & Luigi: Dream Team – 1.37 милиона копия.