Изчаквателният период, през който Instagram правеше проби на рекламите, които ще пусне в системата си, вече приключи.
Миналият петък фото платформата показа първата си официална реклама – спонсорирана снимка на бутиковата марка Michael Kors.
Рекламата изобразява луксозен часовник от серията Timeless на марката и представлява край на пробния период, през който Instagram трябваше да запознае абонатите си с идеята да виждат фото и видео реклами в своите профили.
Рекламната снимка на Michael Kros бе показана най-напред на американските абонати на Instagram, включително и на тези, които не са последователи на бутиковата компания. Под самата снимка има специален надпис, който уведомява абонатите, че това е платена публикация. На свой ред те могат да кликнат, за да я скрият или да дадат обратна връзка, включително и да се оплачат, че не одобряват съдържанието на рекламата.
В момента Instagram има 150 милиона абонати, а компанията е собственост на Facebook като социалната мрежа плати за нея 1 милиард долара миналата година.