LG Electronics обяви своите финансови резултати за третото тримесечие на годината и в тях личат някои негативни тенденции.
Нетните приходи на компанията са паднали с 34 процента поради намаления в цената на някои продукти, както и нарасналите маркетингови разходи, които LG прави покрай премиерата на своите нови флагмани.
За периода, приключил на 30 септември южнокорейската компания е регистрирала нетни приходи от 103 милиона долара като за същия период миналата година цифрата е била 147.7 милиона долара.
През третото тримесечие са били продадени общо 12 милиона смартфона, но въпреки това мобилното подразделение на LG отчете първа оперативна загуба за последните 5 тримесечия.
В момента LG възлага своите надежди най-вече на новия флагман G2, който бе пуснат най-напред през август. Неговите печалби обаче са дърпани надолу от високите маркетингови разходи, както и от силната конкуренция на Samsung и Apple.