Те все още не са точно първи приятели, но дългогодишните съперници очевидно търсят известно сближаване, когато става въпрос за общ бизнес.
Това стана ясно от изявлението на Google според което DoubleClick подразделението на гиганта съвсем скоро ще позволи на своите клиенти да си купуват реклами във Facebook.
Това означава, че в рамките на следващите няколко месеца желаещите ще могат да си купуват рекламни опции от рекламната платформа Facebook Exchange (FBX) с помощта на Bid Manager клиента на Double Click.
FBX следи поведението на потребителите извън самата социална мрежа на базата на кукита и им изпраща рекламни съобщения за продукти, към които са проявявали интерес. Когато FBX стартира по-рано тази година Google подозрително отсъстваше от списъка на компаниите, които подкрепиха рекламната платформа.
“Партньорството винаги е било ключово за успеха на Google, а добрата инициатива помага на всички”, обяви старши продуктовият мениджър на Double Click Паям Шоджай.