Видео рекламите във Facebook – 1 милиард USD през 2014

Facebook потребителите може и да не са особено щастливи от факта, че в техния новинарски поток ще се появяват видео реклами. Акционерите в компанията обаче определено имат повод за радост.

Според ново доклад на Morgan Stanley много е вероятно видео рекламите във Facebook да генерират над 1 млрд. долара през 2014 г. Особено голяма сума, особено на фона на това, че те все още не са включени. Тя се равнява на 1 процент от всички пари, похарчени за телевизионна реклама в САЩ. Morgan Stanley прогнозира, че до 2020 г. видео рекламите във Facebook ще генерират 6.5 млрд. долара.

 Докладът е изготвен от анализаторите Скот Девит, Джордан Монахан и Джон Егберт. Той се базира основно на медийни доклади от източници като Bloomberg и The Financial Times. Тримата прогнозират, че видео рекламите ще бъдат добавени към края на 2013 г. и до началото на следващата година ще бъдат присъщи само за САЩ.

Европа ще може да се възползва от тях в края на 2014 г, Азия – през 2015 г., а останалата част от света – в края на 2016 г.