LG Electronics представя своята нова бранд идентичност, в която централно място заема посланието „It’s All Possible” („Всичко е възможно”). Обновената комуникационната стратегия на компанията отразява “както стремежа на LG да предоставя на своите клиенти неповторимо изживяване, така и настъпилите промени в технологиите и потребителското поведение през последните години”, гласи официалният прес рилийз.
В надграждане на популярната „Life’s Good” идентичност на LG, новото послание на компанията ще бъде представяно по унифициран начин на глобално равнище по всички канали за комуникация, включително телевизия, печатни издания, дигитални медии и външна реклама. То дебютира днес на видео стената на LG на Times Square в Ню Йорк и на сайта на компанията www.LG.com. Занапред новата комуникационна тема ще е неразделна част от дейността на компания. Тя ще бъде отразена и по време на представянето на смартфона LG G2 на 7 август.