Гигантите в развлекателният бизнес Disney и Sony започват нова инициатива, чиято задача е да се бори с незаконното разпространение на филми в интернет.
Двете компании ще предприемат дързък ход, който се състои в това потребителите да получават достъп до стрийминг на нови филми по времето, когато тяхната премиера тече в киносалона.
По този начин кинолюбителите ще могат да избират дали да дадат пари за билет за кино или да платят за възможността съдържанието да им бъде доставено директно в дома. Според Wall Street Journal това е първата по рода си такава услуга. Идеята е потребителите да имат повече и по-гъвкави възможности за гледането на новите заглавия и така да не се изкушават да свалят филмите от интернет.
Към момента инициативата е стартирала пилотно в Южна Корея, където Django Unchained, Wreck-it Ralph и Brave са първите филми, предложени едновременно като премиера в киносалон и на домашния телевизор.