Nokia и Боно заедно срещу бедността

Използвайки достиженията на мобилните технологии, Nokia стартира партньорството си с организацията „The ONE Campaign”, създадена от музиканта Боно, за да подкрепи тяхната мисия да сложат край на бедност по света.

Новата музикална кампания на ONE, наречена agit8, стартира днес, за да покаже невероятния напредък, който е постигнат досега и да отправи призив за действие. Крайната бедност е намалена наполовина през последните 20 г. и фактите показват, че тя може на практика да бъде елиминира до 2030 г., но само ако действаме сега. Кампанията включва цифрова музикална платформа, която се отличава с нови видео записи на класически протестни песни, импровизирани изпълнения на живо и нов филм, който ще бъде прожектиран на култовата фасада на галерията Tate Modern в Лондон.

Изображенията, вдъхновени от протестни песни, са на разположение за преглед и могат да бъдат споделяни в Twitter чрез официалния хаштаг #nokiaxONECampaign или да бъдат качвани на официалната страница на Nokia във Facebook (facebook.com/Nokia).