Десет години след създаването си, професионалната социална мрежа най-сетне изглежда сериозно решена да се разшири с нови тихове бизнес съдържание.
С помощта на новите възможности за фото и медия сподебяне, LinkedIn профилите на потребителите ще придобият съвсем различен вид. По този начин членовете вече ще могат да споделят нещо повече от текст и линкове.
От вчера от главната страница в LinkedIn е достъпен нов бутон, който позволява на потребителите да ъплоуднат снимки, документи и презентации като част от своите ъпдейти. Освен това те ще могат да добавят видео клипове, които се хостват някъде в интернет, като пейстнат линк към клипа. Мрежата, която има почти 3 милиона администратори, вече им позволява да добавят клипове и снимки.
Новото мултимедийно съдържание ще е достъпно и през мобилните приложения, но качването му ще става само през десктоп версията.
Този ход е част от стратегията на LinkedIn да предложи визуално стимулираща среда и да се харесва повече на по-младото поколение професионалисти.