Tumblr задържа по-дълго потребителите от Facebook

Посетителите на Тumblr прекарват по-дълго време на сайта отколкото в своите Facebook и Twitter профили, обяви изпълнителният директор на едноименната компания Дейвид Карп.

Една сесия на платформата трае средно по 14 минути, което според Карп е повече от това, с което могат да се похвалят другите социални медии.

“Това е с минута и половина повече от едно посещение във Facebook и с няколко минути повече от средното посещение в Twitter”, заяви Карп по време на свое изказване на PaidContent в Ню Йорк.

“Ние сме медия и хората ни посещават още преди да проверят имейла си. Не мисля, че разликата спрямо Facebook е толкова голяма”, категоричен е шефът на Tumblr.

Само преди няколко седмици блог платформата достигна 100 милиона блога и в момента има повече от 45 милиарда поста. Всеки ден се създават 90 милиона нови поста, твърди Карп, според когото времето, прекарано в неговата мрежа е по-важен индикатор отколкото броя на посещенията.

Засега Tumblr не прави пари, но според Дейвид Карп това не е и основната цел на компанията.

“Не мисля, че в момента някой от нас се е притеснил от това”, казва той при все, че именно във финансово отношение Facebook и Twitter са доста напред спрямо 6-годишния Tumblr.