Реклама на церемонията в Ню Йорк, по време на която Sony обяви новата си конзола PlayStation 4, е най-гледаният платен материал в YouTube за месец февруари.
Клипът, дело на рекламната агенция Deutsch Inc., носи заглавието Be the First to Know и е бил гледан цели 26.3 милиона пъти, което е почти два пъти повече в сравнение с най-популярната Super Bowl реклама. Въпреки че най-популярното събитие в американския спортен живот също бе през февруари, и 3-те големи Super Bowl реклами остават зад тази на PlayStation 4.
Самото събитие пък прикова и около 6 милиона души пред техните монитори за онлайн стрийминг в деня на анонса.
Според наблюдатели тези данни подсказват както за големия интерес към новата конзола, така и за широката демография и начина, по който производители и рекламни агенции се обръщат към нея чрез модерните медии.