В момент, в който много от производителите на мобилни телефони – включително и Apple – все по-активно оглеждат пазара на бюджетни апарати, BlackBerry не възнамерява да участва в него.
“Това просто не е нашият стил”, категорично обяви изпълнителният директор на BlackBerry Торстен Хайнс по време на конференция във Ватерло, щата Охайо.
Според него компанията не планира да пусне модели с цена от 50 до 60 долара, каквито вече често се предлагат на американския пазар от Nokia, ZTE, Huawei и др.
“Нашите апарати са от високо качество и те представляват отражение на намеренията ни и на това колко силна е новата BlackBerry. Не мисля, че скоро ще слезем на ниво “бюджетни модели”, със сигурност не и тази година”, счита Хайнс.
В същото време канадската компания все пак ще пусне малко по-евтини апарати за развиващите се пазари и най-вече за Индия, където BlackBerry Z10 се продава за 800 долара. В Съединените щати апаратът ще се продава от 22 март.