Интересът към онлайн видео клиповете зад Океана продължава да расте, след като само в рамките на изминалия месец юли американските потребители са изгледали общо 36.9 милиарда видео клипове в мрежата.
Данните за зрителската активност в интернет бяха публикувани от статистическата компания ComScore.
Според нея, 85.5 процента от жителите на САЩ с интернет достъп са използвали достъпа си до мрежата, за да гледат видео съдържание в нея през юли. Това се равнява на около 184 милиона души, които заедно са видели 36.9 милиарда клипове. За сравнение, това е равностойно на това всеки един жител на Земята да изгледа по 5 видео клипа.
Без особена изненада най-предпочитаната платформа за споделяне на видео съдържание си остава YouTube, но данни показват още, че на второ място на клиповете, които потребителите споделят в своите Facebook профили.
Други данни на ComScore показват, че за същия месец юли американските потребители са видели и 9.6 милиарда рекламни клипове. Най-активен в това отношение е Google, следван от услугата за онлайн видео стрийминг на филми и ТВ програми Hulu спортният канал ESPN.
“Рекламните клипове са достигнали до 52 процента от цялото население на страната”, твърди в доклада си ComScore, подчертавайки отново важността на интернет като рекламна и комерсиална платформа.