Zynga допринесе с 15 процента към приходите на социалната мрежа на Марк Зукърбърг в рамките на първото тримесечие на годината, пише Develop.
Само за периода януари-март 2012 г. Facebook е спечелила 1.06 млрд. долара или 6 процента по-малко в сравнение с последното тримесечие на 2011 г.
Делът на Zynga е значителен – 250 млн. от приходите на социалната мрежа се дължат именно на компанията, разработваща социални игри. Не е ясно обаче каква част от тях спадат към реклама или транзакции в рамките на заглавията. Facebook от своя страна прибира 30 процента от търговия с виртуална валута, което подсказва, че социалният гейм гигант е натрупал цяло състояние от продажбата на гейм-предмети.
Специалното споразумение между двете компании приключва през май 2015 г.
Zynga се опитва да печели и по други начини. Компанията разполага със свой собствен уеб портал Zynga.com, посредством който потребителите могат да играят на всички нейни игри без посредничеството на Facebook. Въпреки че на този етап потребителите трябва да притежават акаунт в социалната мрежа, за да играят игрите на Zynga, всички приходи от реклама в Zynga.com отиват директно в компанията на Марк Пинкус.