Интернет гигантът Google заяви, че 170 млн. души са се регистрирали в тяхната социална мрежа Google+, пряк конкурент на Facebook, пише британският в. “Телеграф”.
Независими изследвания обаче показват, че потребителите не използват услугата на компанията особено често, веднъж щом се регистрират.
Какъв ръст бележи Google+? През януари социалната мрежа разполагаше с 80 млн. потребители. Всеки, който се регистрира за която и да е услуга на Google обаче, си създава и Google+ акаунт.
Преди социалната мрежа на Google да успее да догони Facebook, ще мине доста време. Сайтът на Марк Зукърбърг разполага с 850 млн. потребители.
Нещо повече – comScore заяви, че през януари потребителите на Google+ са прекарвали средно по три минути в услугата, докато във Facebook – между шест и седем часа.
Същевременно Google обяви промени по самия дизайн на Google+. Тук откриваме въвеждането на актуални теми в стила на Twitter, по-големи профилни снимки, напомнящи последните промени във Facebook и т.н.