Стартирането на новата услуга MySpace Music Player очевидно се е оказало доста успешно, тъй като социалната мрежа се похвали с повече от един милион нови потребители, регистрирали се в рамките само на последния месец.
MySpace Music Player пък предлага музикален и радио плейър, интеграция с Facebook и препоръки на базата на слушаното от потребителите съдържание. Така MySpace вече разполага с по-голяма аудио база, отколкото другият голям хит в този сегмент Spotify. Според собствени данни на MySpace в момента потребителите на сайта имат достъп до 42 милиона песни, докато Spotify предлага “едва” 15 милиона, а Pandora – само 800 000.
“Тези цифри ни показват динамиката в нашата популярност и на практика означават, че всеки ден в последния месец към сайта са се присъединявали по 40 00 нови посетители”, с гордост каза изпълнителният директор на MySpace Тим Вандерхуук.
Освен това компанията обяви и новата MySpace TV, която ще се реализира съвместно с технологичния гигант Panasonic. Тя бе промотирана за пръв път по време на CES миналия месец, а нейно лице е известният изпълнител и актьор Джъстин Тимбърлейк.