Тинейджърите предпочитат социалните мрежи пред ТВ

Гледането на телевизия вече е отживелица за подрастващите – Facebook и Twitter са предпочитаните места, където те убиват своето свободно време. Това сочи ново изследване на Click Consult във Великобритания, цитирано от британския в. “Телеграф”.

65 процента от близо 1300 анкетирани деца на възраст между 14 и 24 години казват, че си отпочиват най-често като разговарят с приятели през социалните мрежи.

Една трета от запитаните прекарват над 3 часа в мрежата на ден, независимо къде се намират – дори на операционната маса в болница или в съда.

Телевизионните компании осъзнават тази тенденция и всячески се опитват да въвличат младите хора в онлайн дейности, свързани със своите програми. Т.напр. Channel 4 във Великобритания предлага онлайн версията на играта The Million Pound Drop, която, от премиерата си през 2010 г. до момента, е била играна над 11 млн. пъти.