Мобилтел представи новия си бранд bob

Bob или best of both (най-доброто от двете – цена и мрежово покритие) – именно така се казва новият бранд на Мобилтел. Без месечна такса, без дългосрочни договори и без скрити условия.

Ще плащате 12 стотинки на минута към всички мрежи, както за разговор, така и за SMS, а фактът, че тарифата не включва месечна такса и е без дългосрочен договор ще позволи на клиентите да плащат само тогава, когато говорят. Това ще им позволи лесно да управляват разходите си за мобилен телефон.

При активиране на bob потребителят получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната само за 14,90 лева.

Появата на новата телеком марка беше съпътствана от атрактивна тийзър кампания, която привлече вниманието на хиляди хора. Стотици са снимките в социалните мрежи и сайтовете на т.нар. „сини хора”, които в продължение на няколко дни се появяваха на различни места в страната и предизвикваха любопитство с нестандартната си визия. Синият цвят е акцентът в новия бранд bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара, е черният. Това стана ясно в деня на премиерата на хитовото предложение.

Центърът за обслужване на клиенти на bob е с номер 123. Запитвания за допълнителна информация клиентите на новата услуга ще могат да отправят и на имейл customer.service@bob.bg. Интернет страницата на бранда е www.bob.bg.