В опит да спечели максимално от предстоящите президентски избори в Съединените щати догодина, социалната мрежа twitter Обяви, че от днес стартира пускането на рекламни съобщения, целящи да обслужат кампаниите на отделните политици.
Новината бе потвърдена от Адам Бейн, висш служител на twitter, според когото това е първият път, когато мрежата отваря официално врати за платени политически съобщения.
Бейн обяви, че до момента петима кандидати са потвърдили участието си в новия тип рекламна комуникация, но не ги спомена поименно. Въпреки това малко по-късно изтече информация, че републиканецът Мит Ромни е един от тях.
Чрез новата услуга кандидатите и техните щабове ще могат срещу заплащане да публикуват призиви и съобщения, които ще бъдат достъпни през търсачката на сайта.