Новата стратегия на японската компания Sony в битката на пазара за таблети е да използва своите могъщи активи в други развлекателни области. Така гигантът вярва, че ще може да се пребори с лидера Apple, въпреки че се включи в надпреварата почти година по-късно.
“Да, Apple произвежда iPad, но прави ли филми?”, реторично попита шефът на Sony Хауърд Стингър по време на презентация на потребителска електроника в Берлин. “Ние ще докажем, че не този, който е започнем да прави таблетите първи, а този, който ги прави най-добре, ще бъде крайният победител”.
Според Стингър таблетите на Sony трябва да се различават по нещо от останалите конкуренти, за да имат успех. Това може да бъде възможността за сваляне на игри за PlayStation 3, гледане на филми или слушане на музика от различни платени услуги.
“Техният таблет трябва да бъде значително по-добър от iPad, за да накара потребителите да си го купят”, твърди анализаторът Александър Петрес от Exane BNP Paribas. “Но голямото предимство на Sony е, че разполага с готово съдържание. Ако успеят да осигурят неговия бърз и лесен трансфер от едно устройство на друго, те вече ще са спечелили наполовина”.