eMAG Marketplace ще привлече 2000 търговеца

Предложенията на търговците с висока оценка от потребителите излизат първи при търсене

19.05.2017

Три години след старта на платформата Marketplace през 2014 г. в нея са регистрирани над 800 търговци, които предлагат повече от 370 хиляди продукта или около 85% от всички стоки, които могат да бъдат поръчани на eMAG.bg. Това позволява спектърът от предлагани продукти да бъде разширен в различни посоки и онлайн магазинът да предлага дори автомобили и сглобяеми къщи.

Marketplace ще става все по-голям

Целта е в края на годината броят на доставчиците да достигне цифрата 2000, а общият брой продукти да нахвърли 1 милион. Наред с това се очаква да се промени делът на поръчките към търговци-партньори – от около 1/3 в момента до над 50% в края на 2017-та година. Голям принос за това ще имат продуктите от все по-актуалните категории „Мода“, „Дом и градина“, „Спорт и свободно време“.

Равен старт за всеки

Принципите, залегнали в изграждането на платформата eMAG Marketplace, поощряват конкуренцията. Към платформата могат да се присъединят, както търговци с екип от едва един-двама служители, така и големи вериги, които вече разполагат с електронен магазин и разчитат на eMAG.bg като допълнителен канал за продажби. Платформата е еднакво достъпна за малки и големи фирми и дава равен старт на всеки търговец.

Стимул за по-качествен продажбен процес

Друг любопитен момент е, че сравнението на офертите не се извършва само на база цени. При сортирането при търсене по подразбиране по-напред се класират предложенията на търговци, които са получили по-висока оценка от клиентите. Това е и ключовото отличие на eMAG Marketplace от други подобни платформи.  Така се стимулира естествено и постоянно увеличаване на качеството на продажбения процес.

 

„Уникалността на eMAG Marketplace се крие в достъпността на използване на платформата. Всеки търговец, независимо от мащаба на неговия бизнес, може да започне продажби в eMAG.bg в рамките на няколко дни. Marketplace осигурява платформата и огромната потребителска база“, каза Огнян Лахчев, Marketplace manager в eMAG. „Нашата система спестява значителна начална инвестиция за изграждане на работещ електронен магазин и неговото маркетиране, която е твърде голяма за повечето търговци“, допълни той.

 

Коментари

Напиши коментар