Yettel раздвижи стотици ентусиасти на работното място

Петото събитие на кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома

20.10.2022

Петото събитие на кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома в Бизнес парк София

 

Стотици ентусиасти се раздвижиха на метри от работното си място заедно с Yettel в Бизнес парк София. Петото събитие от кампанията „Смело напред“ се състоя пред главния офис на телекома в Младост 4 и с любезното съдействие на топлото есенно слънце успя да откъсне от мониторите много от служителите в офисите наоколо. Мъже и жени от всички възрасти се включиха в индивидуални и групови спортни активности с различна продължителност, в които професионални инструктори им показваха разнообразни упражнения.

Участниците можеха да избират между натоварвания с различна продължителност – 3,5, или 7 минути, а успешното завършване им носеше тематични подаръци. Двама спечелиха и големите награди – Apple Watch SE GPS + Cellular и безжични слушалки HAMA Spirit Chop BT TWS, които бяха изтеглени в томбола с всички, включили се в събитието през деня. За усмихнатия екип на Yettel беше истинско щастие да види обаче, че не наградите, а удоволствието от раздвижването и забавното изживяване караха някои от участниците да се връщат пред шатрата на оператора и да се включат в две и дори три активности.

Освен да се откъснат от корпоративната среда и да раздвижат телата си, служители и минувачите имаха възможността и да разгледат и изпробват най-новите поколения смарт часовници от католога на Yettel. Така от първа ръка успяха да се запознаят с функциите на смарт джаджите, които ги правят силен съюзник в постигането на спортни цели и дългосрочното поддържане на физически по-активно всекидневие.

Именно използването на модерните смарт технологии в помощ на по-здравословния и активен начин на живот са в основата на кампанията „Смело напред“. Само за няколко месеца тя вдъхнови стотици хора да се движат повече, да обръщат внимание да двигателните си навици и култура, и да постигнат по-балансирано всекидневие. Инициативата стартира в разгара на лятото с две събития във Варна и в Приморско, след което се пренесе в столицата с още три ивента. Петте издания успяха да достигнат до над 11 000 души, а над 1800 от тях се включиха в спортните активности.

Балансът е в основата на корпоративните ценности и култура на Yettel. С анонсирането на новия бранд компанията си поставя за цел да помага на потребителите да имат по-добър живот със своите продукти, услуги и инициативи.

 

Коментари

Напиши коментар