Efbet – лидерът на българския пазар

02.09.2019

Когато говорим за Efbet - българската компания за онлайн залози, то едва ли някой не е чувал за нея. Брандът е широко разпространен в спортната сфера у нас, защото не просто налага тенденциите, но и е безспорния лидер в бизнеса на спортните залози и игри. Efbet е и първи избор за много от почитателите на този тип игри, налагайки по този начин темпото в индустрията у нас. Какво обаче помага на компанията да е начело през годините? 


На първо място може би това е самата марка Efbet, едно от най-силните оръжия на бранда, след като той стана и първият лицензиран онлайн букмейкър у нас при влизане в сила на новите изисквания. Тази бърза реакция от страна на компанията и естествено изпълнението на всички условия за придобиване на лиценз от нейна страна, се превърнаха във фактори, с които Efbet си спечели вниманието на потребителите, а и от друга страна тя е българска компания, което още повече привлича родните почитатели на този тип игри. 

На второ място несъмнено можем да поставим различните предложения от компанията, като ще се опитаме да изброим само най-атрактивните от тях и разбира се тези, с които брандът се отличава от конкуренцията. Веднага можем да посочим перфектната работа на сайта по отношение на спортните коефициенти за различни пазари. които често са много по-добри от тези на останалите сайтове. Сайтът успява да се справи с конкуренцията с помощта на много по-добри коефициенти за различните спортни събития, а хората, работещи в Efbet, следят на кои пазари потребителите залагат най-често и точно за тях предоставят топ коефициент, което им осигурява силно влияние.

Не е тайна и фактът, че логото на Efbet може да се види на екипите на почти всички български футболни отбори. Брандът подпомага и други спортове, както и различни федерации, първенства и индивидуални спортисти, а списъкът с тях е доста дълъг и определено допринася за влиянието и развитието на бранда. От друга страна Ефбет е и най-рекламираният букмейкърски бранд у нас, а за това говорят безбройните рекламни пана, разположени по стадиони, зали и други спортни обекти. Компанията се рекламира също така и на различните събития, които се организират благодарение на нейната подкрепа, а може би няма човек, който да не е гледал телевизионните й реклами.

 

До сега говорехме за това, как се представя Efbet у нас, но как стоят нещата извън границите на България?

 

Efbet е лидер в своя бизнес в страната, не означава, но съвсем естествено амбициите й не спират до тук и компанията има желание да направи същото и зад граница. Именно поради тази причина, сайтът на българския букмейкър е наличен още на английски, гръцки и турски език и, ако първият е добавен, защото е направо задължителен, като световно признат, то другите два са добавени с конкретната цел да се популяризира бранда в тези две съседни страни, където конкуренцията е голяма.

 

Разбира се може би още е рано да сравняваме нашата, българска Efbet със световни брандове от ранга на Bet365, когато говорим за влияние в Европа и света, но трябва да подчертаем, че в роданата си, компанията е достатъчно популярна и разполага със силни позиции, които я правят избор номер едно на феновете. Efbet не спира да развива своите предложения, откакто се появи на пазара, а очакванията за нея през следващите години се изразяват в това да претърпи още по-големи промени и да се опита да стъпи на голямата сцена, където се срещат конкуренти от цяла Европа. Със сигурност брандът вече има нужните знания и опит, доказаи в състезанието с конкуренцията в България, както и спортния хъс и желание да се развива извън пределите на страната, а популярността й сред феновете ще бъде допълнителна опора в това начинание.

 

Коментари

Напиши коментар