Теленор ще дари средства за медицинско оборудване

Теленор ще дари средства за медицинско оборудване на ново отделение за интензивно лечение

19.03.2020


Теленор ще дари безвъзмездно средствата необходими за закупуване на част от медицинското оборудване на ново отделение за интензивно лечение в УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“, в което ще се лекуват болни от коронавирус.

След консултация с ръководството на болницата, Теленор реши да дари необходимите средства за закупуване на 15 специализирани легла за интензивна грижа, 45 инфузионни помпи и 15 монитори, необходими за ефективната работа на отделението.

„В момент като този, медицинските специалисти и медицинските заведения имат нужда от подкрепата на цялото ни общество и затова благодарим на Теленор за помощта в оборудването на нашето ново отделение. Чрез него ще осигурим още по-добра и по-успешна грижа за най-силно засегнатите жертви на пандемията. Бих искал също така отново да призовава всички българи да спазват стриктно мерките за предотвратяване на заразяване“, заяви проф. д-р Асен Балтов, изпълнителен директор на УМБАЛСМ „Н. И. Пирогов“.

„Екипът на Теленор преди всичко благодари на всички медицински професионалисти, които всеотдайно се грижат за жертвите на пандемията и които са на предната линия в борбата срещу нея. Надяваме се, че нашето дарение ще им помогне в благородната им работа в помощ на заболелите“, коментира главният изпълнителен директор на Теленор г-н Джейсън Кинг.

Дарението е част от усилията на компанията в подкрепа на усилията на цялото българско общество за преодоляване на епидемията от COVID19 и на обща стойност от приблизително 200 000 лв.

Теленор призовава всички свои клиенти да се включат в борбата с пандемията от коронавирус като последват призива на компанията „Остани си вкъщи“. Операторът вече предостави на всички свои клиенти 1000 минути за разговори с всички национални мрежи, 10 000 МВ за мобилен интернет на максимална скорост и достъп до всички свои дигитални услуги без допълнително заплащане. Така, те могат по-лесно да посрещнат предизвикателствата на социалната изолация, да продължат да поддържат връзка с близките си, да управляват бизнеса си и да получават навременна информация.

Също така, компанията препоръчва на своите клиенти да използват алтернативните канали за самообслужване и така да ограничат ненужните излизания и излагането на риск. 

 

Коментари

Напиши коментар