Клиентите на Теленор ще получават електронни фактури

Клиентите на Теленор ще получават фактурите си през приложението MyTelenor

14.11.2020

 


Теленор България пусна нова версия на мобилното приложение MyTelenor, която предлага на клиентите съществени подобрения в електронния достъп до техните фактури. Операторът вече ще предоставя фактурите по подразбиране в електронен формат чрез приложението и своя уеб портал.

Клиентите, които са с права зададени като „Основен номер“ или „Номер на администратор“, ще имат достъп до своите фактури и детайлизирани сметки за последните шест месеца, както и подробна справка за потреблението, ако тя е заявена. Клиентите с повече от един номер ще могат да получават тези данни за всички номера на съответния ЕГН или Булстат.

Всички клиенти получават достъп до детайлизирана сметка и текущото потребление за номера, с който са влезли в приложението MyTelenor.

MyTelenor e безплатно приложение на Теленор за Android и iOS, което позволява на клиентите на оператора лесно и удобно да следят своето потребление и разходи, да заплащат своите месечни сметки и да активират различни услуги. Те могат също да проверяват фактурите си до шест месеца назад, да свалят като PDF подробна разпечатка на своето потребление, както и да открият най-близкия до тях магазин на Теленор, както и други услуги.

Повече информация е налична на официалната страница на оператора www.telenor.bg, чрез обаждане на телефон 123, както и във всички магазини на оператора и официалните партньори.

 

 

Коментари

Напиши коментар